10 מקומות רומנטיים בעולם

מקומות רומנטיים בעולם

מחפשים מקום לחופשה רומנטית? רוצים לבלות עם האנשים שאתם אוהבים בחופשה חלומית? אם תמיד חלמתם לקחת את בן או בת הזוג לחופשה מהסרטים –  כדאי לשים לב כבר עכשיו ל 10 מקומות רומנטיים בעולם:

פטאיה

אם אתם מחפשים יעד רומנטי במיוחד בתאילנד, פטאיה, עיר הממוקמת במפרץ תאילנד,  היא היעד האידיאלי בעבורכם. כמו כן, היא נחשבת אזור בעל שלטון עצמאי שאינו קשור למחוזות השונים של תאילנד. פטאיה מקנה חופשה רומנטית כיפית במיוחד, בה ניתן לשהות בחופים מדהימים, לטבול במי טורקיז צלולים, לצלול יחד למעמקים ולצאת אל שלל אטרקציות רומנטיות. בפטאיה אפשר לבלות במרכזים אליהם מגיעים שלל תיירים ותושבים הנהנים מעיר נופש מופלאה.

זנזיבר

זנזיבר נחשב לאחד המקומות הקסומים ביותר בעולם. האי המקסים מקנה חופשה רומנטית עם מנוחה על גבי חולות לבנים. במקום אפשר ליהנות מעצי קוקוס טריים, להגיע אל שלל יעדים מרהיבים, תוך שהאי הנמצא על חופיה הלבנים של טנזניה, מקנה מגוון אטרקציות זוגיות, בתי מלון מפנקים, ים כחול אינסופי וחוויה זוגיות מאין כמותה.

נאפולי

עזבו אתכם מרומא! כדי לבלות חופשה רומנטית וגם מקומית – תוכלו לפקוד את נאפולי, עיר הנמצאת בדרום איטליה ומציעה מטרופולין ענק, תוסס ומלא חיים. בנאפולי תוכלו לצעוד יחדיו ברחובות שוקקים, ליהנות מטיולים באתרים בהם התרחשו אירועים היסטוריים, לאכול פיצה נפוליטנית אמתית, ולסיים כל יום עם תשוקה מחודשת לחיים.

פירצנה

עוד באיטליה, אחת הערים הרומנטיות בעולם שיציעו לכם חוויה זוגית מאין כמותה. תרבות הרנסנס תיסחף אתכם למסע בין סמטאות העיר,  הכיכרות היפים יגרמו לכם לבקש משאלה ולהישבע אמונים לבני או בנות הזוג, בסמטאות הקסומות תוכלו לטייל יד ביד , בזמן שהיינות הטובים, הגלריות והאווירה הייחודית –  כולם יסחפו אתכם באהבה  אל מסע בעיר האיטלקית הקסומה.

אתונה

מי שרוצה ליהנות מעיר כיפית ואף כזאת שאפשר ליהנות בה ממגוון אטרקציות ופעילויות רומנטיות, יוכל להגיע אל אתונה. העיר שנמצאת ביוון ומרחק שעה וחצי טיסה מהארץ, מקנה לאוהבים ימי שמש כיפיים בחופי הים התיכון, אטרקציות ומוזיאונים בהם אפשר לבלות בכיף, שלל מסעדות, טברנות ובתי קפה, וכמובן עיר בירה בה אפשר לטייל בכיף וליהנות משקט ושלווה.

איסלנד

האם יש משהו רומנטי יותר מהזוהר הצפוני?! איסלנד, או יותר נכון עיר הבירה 'ריקיאוויק', יקנו לכם חופשה רומנטית מאין כמותה. אחד הסרטים המתארים את המקום טוב מכל, הוא "אבודים באיסלנד". סרט זה מספר על זוג צעירים שהגיע לריקיאוויק וגילה כי חוץ מהם: אין אף אדם אחר בעולם. הנופים המדהימים במקום, תופעות הטבע המרהיבות והמסתוריות, מעיינות חמים שניתן לטבול בהם בקור הגדול, וכמובן מסע אל הזוהר הצפוני – כולם הופכים את איסלנד לאחד היעדים השווים ביותר.

סנטוריני

מכירים את התמונות האלה של ים כחול, מבנים רומנטיים, שקיעה נפלאה וחופש אינסופי? תמונות כאלה תוכלו לצלם בסנטוריני. אם אתם רוצים לצאת לחופשה זוגית כיפית ושלווה, תוכלו לבחור בעיר סנטוריני שביוון. בעיר, שנראה כי הזמן בה עצר מלכת: חופים לבנים, בתי אבן קסומים, צמחייה מלבלבת ואווירה נעימה במיוחד במקנה get away  מוצלח במיוחד עבור האוהבים.

ברצלונה

מופעי רחוב, שדרת הראמבלה הענקית, טירות קסומות, ארמונות ומוזאונים: כולם יאפשרו לכם חופשה כיפית בעיר מסתורית. טיול ברובע הגותי יכניס אתכם לאווירה שובבה, ערב זוגי במסעדת טאפאסים תפתח לכם את התיאבון, והשתתפות במגוון פסטיבלים, הופעות ואטרקציות שהעיר מציעה – תחזיר אתכם לארץ עם חיוך מאוזן לאוזן.

ניו יורק

זה נכון, ניו יורק היא עיר קשוחה שנראה כי אם אתם לא בקצב הנכון כמו זה של המקומיים, אתם לא באמת חלק ממנה. עם זאת ניו יורק היא אחת הערים הססגוניות, התוססות והרומנטיות שישנן בעולם! תיאטרון משובח, מסעדות מעולות, מופעי רחוב, מוזיאונים מדהימים ושלל פעילויות –  יקנו לכם חוויה זוגית מאין כמותה. כאשר אתם בניו יורק, מומלץ לצאת לטייל ברחובות יחדיו ללא מטרה, לעצור בסנטרל פארק אשר במנהטן שוקקת החיים, תוך שניתן פשוט לשבת במרכז העיר מנהטן ולבהות בעוברים והשווים. בכך תוכלו ליהנות מטיול רומנטי, מעניין ומוצלח!

אמסטרדם

אמסטרדם עיר הבירה של הולנד, היא אמנם מקום טוב לצרוך בו את סם האהבה, אך העיר עצמה: היא זאת שתפתח לכם את הלב! טיולי אופניים רומנטיים, תעלות מקסימות, גשרים בהם אפשר לנעול מנעול שמסמן את אהבתכם, 'קופי שופס' מעוצבים, אוכל טוב והמון אווירה בעיר שלווה ונעימה: כולם יפריחו בכם רומנטיקה ואהבה.

 

לסיכום, יעדים רומנטיים בעולם לא חסר, ולכם נותר רק לבחור את היעד שמושך אתכם ביותר, ומכאן לצאת עם האנשים שאתם אוהבים: אל מסע קסום ומלא אהבה…

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דילים לדובאי – מתי זה מתחיל?
אחת ההשפעות הישירות של תהליך השלום בין ישראל לאיחוד האימרויות, באה לידי ביטוי בתחום התיירות. זה לא...
קרא עוד »
נוב 09, 2020
חיזוק מערכת החיסון בצורה טבעית
אי אפשר להתעלם מכך כי איכות החיים של אדם במאה העשרים ואחת בישראל היא טובה לאין שיעור מזו של אדם בכל...
קרא עוד »
מרץ 11, 2019
ויזה לאתיופיה
ויזה היא מסמך שמונפק לאזרחים זרים שאינם אזרחי המדינה וצריכים לקבל ויזה לשהייתם במדינה. תהליך קבלת...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022