איך מחדשים ויזה לארצות הברית בקלות

איך מחדשים ויזה לארצות הברית בקלות

הוצאת ויזה לארה"ב, זה תהליך שיש לבצע עוד לפני רכישת כרטיס טיסה או תכנון חופשה באזור. כיום, ישנן כמה סוגי אשרות שמותירות להכנס ולשהות במדינה, החל מוויזת תייר, עד וויזת עסקים, סטודנט, רילוקיישן ועוד. אשרות אלה מותירות כניסה למדינה, אך הן מוגבלות לתקופות קצובות. כמו שנה, 10 שנים, חצי שנה ואף שלושה חודשים בלבד.

אם בעבר, הוצאתם ויזה לארצות הברית, אתם בוודאי מודעים לתהליך שכולל מילוי טופס באתר השגרירות או בשגרירות ארה"ב (טופס בשם 160 DS הוא הטופס שבדרך כלל יש למלא כדי להוציא ויזה). עוד יש להציג אישורים ומסמכים שמוכיחים כי אין בכוונתכם להגר לא חוקית לארה"ב, כמו גם לבצע תשלום אגרה וראיון בשגרירות האמריקאית. בעת הריאיון, נמסרת למועמד לוויזה ההחלטה של השגרירות בנוגע להוצאת ויזה לארה"ב.

כיצד מחדשים ויזה לארה"ב

מי שפגה תקופת האשרה שלו, יצטרך לבצע חידוש ויזה לארה"ב באותו הליך של הוצאת ויזה לראשונה. בעת החידוש, יש למלא את כלל הטפסים הדרושים בהתאם לסוג הוויזה שתרצו להוציא (עסקים, סטודנט, או ויזת עבודה). עוד יש לשלם את האגרה און ליין (כיום סכום האגרה עומד על 547 שקלים), ולהגיע לראיון בשגרירות מול פקידי ממשלת ארה"ב.

התמורה היחידה שחלה כיום בעת חידוש ויזה לארה"ב, היא מיקומה של השגרירות האמריקאית. בעבר, היה קיים המבנה בתל אביב על הטיילת. אך כיום, הועברה השגרירות לירושלים, שם ניתן למצוא את הקונסוליה האמריקאית באזור מזרח העיר, ואת בניין השגרירות החדש שממוקם במרכז העיר.

לסיכום, חידוש ויזה באמצעות קליק ויזה יכול להיות קל יותר עבור מי שהייתה לו ויזה לארה"ב ועמד בכל התנאים שהיא הכתיבה (כמו יציאה מהמדינה על פי הזמן הדרוש). ובכל זאת, אין מי שמבצע את החידוש, יכול להתחמק מכלל השלבים הדרושים. שכן, כמו כל מדינה אחרת, גם ארה"ב שמה לב ומאבחנת בקפידה את מי שנכנס למדינה ואת מי שיוצא ממנה.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אתרי הזמנת התיירות הטובים בעולם
כולנו מכירים את רוב אתרי התיירות הגדולים בארץ ובעולם. לא פעם אנחנו אפילו עושים מהם הזמנות לחופשות...
קרא עוד »
דצמ 02, 2020
אירועים חלביים מבאס או טעים
האירועים שהיו בעבר, הינם שונים לחלוטין מהאירועים שיש לנו היום. מסעודות רשמיות אשר בהן הוגשו מנות...
קרא עוד »
פבר 14, 2019
שהייה באירופה מעל ל- 90 יום – כך תעשו זאת
הרבה מאוד מדינות מספקות ויזה לתיירים במגבלות זמן. כלומר, הן מאפשרות לתיירים להיכנס לשטחן לתקופה...
קרא עוד »
אוג 19, 2021