הקשר בין אסתטיקה רפואית לשיפור הביטחון העצמי

הקשר בין אסתטיקה רפואית לשיפור הביטחון העצמי

טיפולי אסתטיקה רפואית הינם טיפולים אסתטיים אשר מורשים להתבצע רק על ידי רופא ולא על ידי קוסמטיקאית לדוגמא. בין טיפולי הרפואה האסתטית ניתן למצוא טיפולי הרמת עפעפיים, הרמת פנים באמצעות חוטים, שאיבת או המסת שומן, מתיחת פנים, עיבוי שפתיים, החלקת קמטים ועוד. יש לציין שכל הטיפולים שצוינו ועוד רבים מתאפשרים היום בזכות טכנולוגיה מתקדמת להתבצע גם ללא ניתוחים כירורגיים וזאת מבלי לגרוע מין התוצאות הסופיות. רבות דובר עד היום על הקשר שבין רפואה אסתטית לבין בטחון עצמי משופר אז לצורך הסברת הקשר האדוק בין השניים נכתב המאמר הבא.

הרמת עפעפיים

עפעפיים נפולות יכולות לגרום לכמה תוצאות לא רצויות. מהפן הרפואי הרמת העפעפיים עוזרת למנוע הפרעות בשדה הראייה דבר שיכול לתרום לשיפור הביטחון העצמי בפני עצמו משום העובדה שהמטופלים ירגישו טוב יותר. כאשר מדובר בפן האסתטי שבו מרימים את העפעפיים על מנת להקנות מראה צעיר ורענן, לאחר ניתוח הרמת עפעפיים יוכלו המטופלים להרגיש שהבעת הפנים שלהם משדרת ערנות במקום עייפות ושהינם נראים צעירים יותר.

המסת ושאיבת שומן

במקרים רבים לאחר ירידה במשקל ישנם אזורים בגוף אשר לא ניתן להסיר מהם את מצבורי השומן באמצעות דיאטה וספורט בלבד. דבר זה המפריע למראה גוף מחוטב באופן טבעי מעיק על אנשים רבים אשר מעוניינים ללבוש בגדים צמודים יותר או בגדי ים ולהרגיש שלמים עם גופם. על ידי קבלת טיפולי המסת שומן ניתן להסיר מהגוף מצבורי שומן באזורים שונים כך שיוכלו המטופלים להתנהג בצורה הטבעית להם וכל זאת מבלי להרגיש שאוזרים מסוימים בגופם גדולים באופן לא פרופורציונאלי לאזורים האחרים.

עיבוי שפתיים

בשנים האחרונות זה נהיה פופולארי יותר ויותר עבור נשים לעבות את שפתיהן. נשים צעירות שנולדו עם שפתיים דקות יכולות לחזק את ביטחונם העצמי על ידי עיבוי עדין ואילו נשים שסימני הגיל ניכרות על שפתיהן יכולות להחזיר את החיות לשפתיהן. אזור השפתיים נתפס כאזור חושני בקרב אנשים רבים וכאשר אישה מעבה את שפתיה היא לרוב תרגיש מושכת יותר דבר שמעלה את בטחונה העצמי רבות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציוד קמפינג מומלץ לטיול הבא שלכם
כשיוצאים לטיול מצוידים עם מוצרי קמפינג נדרשים, ההנאה מרובה. אם מגלים בשטח שמשהו חסר, האכזבה עלולה...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020
אירועים חלביים מבאס או טעים
האירועים שהיו בעבר, הינם שונים לחלוטין מהאירועים שיש לנו היום. מסעודות רשמיות אשר בהן הוגשו מנות...
קרא עוד »
פבר 14, 2019
5 דברים על ויזה לארצות הברית שלא ידעתם
שוקלים להוציא ויזה לארצות הברית, אך אינכם בטוחים בתהליך שתצטרכו לעבור? בכדי שתוכלו להיות כמה שיותר...
קרא עוד »
ינו 19, 2019